Info. general


Composició dels equips

Cada Centre Escolar podrà presentar un màxim de quatre equips, un per categoria.
Les categories seran les següents:

Infantil Masculí:.......nascuts en 1997 i 1998.
Infantil Femení:.......nascudes en 1997 i 1998.
Cadet Masculí:........nascuts en 1995 i 1996.
Cadet Femení:........nascudes en 1995 i 1996.

Cada equip estarà format per 5 corredors/res.
S'admetrà la inscripció d'un equip que estigui incomplet mancant un corredor/a, és a dir que consti de 4 components.
Tots els integrants d'un equip hauran d'estar integrats en el mateix grup d'edat tal com s'especifica en la relació de categories, a més que hauran d'estar inscrits en el mateix Centre durant el curs 2011/2012




Delegats i Entrenadors:

Cada escola haurà de presentar obligatòriament un Delegat. Aquest Delegat serà l'encarregat de facilitar a l'organització, tota la documentació corresponent als seus equips.

A part del Delegat, cada escola podrà tenir ajudants o entrenadors fins a un nombre màxim de 4, (un per equip presentat).
Serà responsabilitat del Delegat el comportament de tots els components dels equips als quals representi.
El Delegat de l'Escola no podrà ser menor d'edat.


Programa

25 novembre, divendres

17:00-21:00       Recepció dels Equips i Acreditacions.
19:30                Reunió de Delegats
19:00                Accés solc dur
20:00-22:00       Sopar

26 novembre, dissabte

7:30-8:30           Esmorzar
10:00                Cursa Llarga dist.– sortida primers corredors
13:30-16:00       Dinar- pícnic en zona competició
16:00-20:00       Activitats oci/culturals
20:00-22:00       Sopar

27 novembre, diumenge

7:30-8:30         Esmorzar
10:00               Cursa Mitja dist. - Sortida primers corredors
13:00               Lliurament de Premis



Centre de recepció

Divendres a partir de les 17:00 h, dissabte a les 18:00 h  i diumenge a les 8:00 h, el Centre de Recepció estarà situat a l'escola Pau Vila(Terrassa)

Av. Can Jofresa, 20  ( está al costat de la zona esportiva  Can Jofresa )


l'adreça és : Av. Can Jofresa, 20 ( està al costat de la zona esportiva Can Jofresa )



Zones de Competició

dissabte: 
competició:  Bosc de Can Deu 
lloc de trobada i recepció :  Zona de Picnic "Sant Julià d'Altura" .. carretera  (BV-1248)  de Sabadell a Matadepera.

diumenge:competició: Terrassa  (Casc Antic i Parc de Vallparadís).
lloc de trobada i recepció: Poliesportiu Can Jofresa
Allotjaments:

Sòl Dur: ( zona habilitada per dormir amb matalasset i sac de dormir ).

El sol dur serà gratuït per als que estiguin interessats a fer ús, encara que serà necessari reservar la seva plaça prèviament. Les plaçes s'adjudicaran per ordre de petició i en cas d'omplir-se, seran els participants vinguts de fora de Catalunya els que tindran prioritat.

Finalment, aquest allotjament es realitzarà a l'Escola Pau Vila de Terrassa.

l'adreça és : Av. Can Jofresa, 20 ( està al costat de la zona esportiva Can Jofresa )


Els participants podran disposar de dutxes en el mateix centre.

S'ha contractat aparells de calefacció per aclimatar la zona de sòl dur


esmorzars, dinars i sopars.
Per al dinar de dissabte, tots els participants que ho desitgin podran disposar d'un dinar-pícnic a la Zona de Competició. Aquest pícnic serà gratuït i ho facilitarà el club organitzador de la prova.S'ha arribat a un acord amb l'empresa de catering Serunion Educa per oferir a
tots els participants que ho desitgin, el següent pack composat per:

sopar dia 25
desdejuni dia 26
sopa rdia 26
desdejuni dia 27
dinar dia 27


tot a un preu de 15,75 + 8% iva = 17,01 euros per persona.

pròximament es notificarà el preu pels que no estiguin interessats pel dinar del diumenge 27.

Tots la menjars (a excepció del pícnic del dissabte 26), es realitzaran en els menjadors del mateix centre.


Els centres que estiguinn interessats hauran de sol·licitar-ho prèviament enviant un mail a inscripcions@lanovafita.com.


El pagament es realitzarà en el moment de les acreditacions




Assegurança Esportiva

Serà la Federació Espanyola  d'Orientació qui es farà càrrec del cost de l'assegurança que donarà cobertura als participants en aquesta competició.  Els participants no hauran de fer cap gestió ja que seran donats d'alta en el moment que la FEDO rebi la inscripció.


Documentació
Cada participant haurà de portar la següent documentació.

-  DNI o passaport individual originals i targeta de resident o passaport individual originals, per als estrangers, o document nacional d'identitat del país d'origen.
-  Una fotografia tipus carnet.


A l'arribada, els Delegats
dels equips hauran de presentar:

-  Els originals dels Certificats dels Centres.
-  DNI dels participants i de la resta d'entrenadors